Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-14, 00:39   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

MisterX spelbok


Hejsan!

Har aldrig tidigare varit på forumet och det ser ut att vara en givande sida.
Något som jag ska försöka ta hjälp av, och givetvis försöka ge lite inspel till er andra på sidan.
Är lite av ett bettingfreak, som tidigare hållit hus på Tipszonen, ett forum som tyvärr tappat intresse från många håll.

Har varit inaktiv i flera omgångar, men ska försöka hålla uppe denna spelbok med flertalet matcher per vecka (Svårt att förutspå).

Hoppas mina tankar och speltips kommer gynna eran plånbok i längden.

Spelmässigt är det oftast singlar, men brukar gå ifrån och köra tripplar,fyrlingar. även ursinniga kombinationsspel!

Kommer använda mig av en plånbok på 1000 SEK, där jag kommer spela med procenter mellan 1-5% av spelbokens värde

Vi hörs!

Senast redigerad av MisterX den 2012-11-14 klockan 00:41.
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 14:01   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1294898




Inleder min spelbok här på Sharps med en "hockey-trippel" som jag anser ska ha en bra chans.


Vi startar i grannlandet Norge, med matcherna:

Lörenskog - Frisk Asker 1

Norge kan vara en av europas ojämnaste hockeyligor, när det kommer till de 3-4 främsta, och övriga lag.
Det har dock blivit en liten skildring de senaste åren och man börjar se att lagen nedan allt oftare avslutar säsongen med betydligt fler poäng än tidigare.

Hemmalaget Lörenskog är enligt mig ett av de lagen som ska hålla till i det övre skiktet, medans Asker i normala fall krigar för överlevnad, men har i år presterat avsevärt bättre, och är därmed på en imponerande 5.e plats.

Lörenskog är seriens bästa hemmalag, och det är också det som gör att jag höjer ögonbrynen trots 1.40 ,
man ska också ha i åtanke att man har 3 raka segrar, samt en bredare trupp. + 40 mål på 17 matcher, säger en hel del om lagets målproduktion, etta!


Sparta - Stjernen 1

Stjernen är hopplöst sist i Get Ligaen och jag kan verkligen inte begripa hur man ge Sparta 1.44 när man ställs hemma mot jumbon. Sparta kommer med två raka förluster mot Vålerenga(5-6) och Stavanger 1-6.
Siffrorna är väl inte missvisande, däremot kan man förstå den totala kolapsen senast.
I matchen mot Vålerenga dessförinnan ledde man med hela 5-0 och tappade till 5-6, ridå ner.. sen var det bara att resa till Stavanger och ladda om. HELT så enkelt är det inte!

Lämpligare uppgift inför kvällen, då man kan spela lite mer avslappnat(ja, så pass mycket skiljer det i mitt tycke)
och få igång produktion och självförtroende. Sparta är ett känt duktigt offensivt lag, om man då möter Stjernen som släpper in 4.5 mål i snitt och har 5 raka förluster blir förutsättningarna genast bättre.


Färjestad - Växjö 1

Elitserien är elitserien, ja alla slår faktiskt alla. För dom här två lagen är det lite annorlunda, man är bägge obesegrade i 5 raka matcher, med den lilla detalj att FBK vunnit fler under ordinarie matchtid.
Färjestad besegrade starkt Frölunda borta senast efter förl vilket för mig är ett styrkebesked, och även tecken på fin form. Växjö har fått kämpa hårt för poängen man spelat till sig, OCH de ska konstateras att man spelat 4/5 senaste matcherna hemma.

Växjö står ikväll inför något som jag kan tycka är en av säsongens svåraste bortamatcher, samtidigt har jag väldigt svårt att se Växjö komma upp i samma klass som FBK:s 2.a & 3.e lina har.

Växjös segersvit, bryts ikväll.



Min insats på 15,- mostvarar 1.5% av min kassa

Senast redigerad av MisterX den 2012-11-15 klockan 16:27.
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 15:39   #3
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 118


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

GL...;-)
zendium är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 16:03   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zendium Visa inlägg
GL...;-)
ty
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 16:34   #5
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Skulle personligen inte spela FBK till det oddset. Främst eftersom Växjö lyft sig på sistone men Elitserien är, som du nämner, en liga där alla slår alla. Skulle vilja ha upp FBK till 1,65 innan spel. Tycker dagens bästa spel är SAIK eller LHC +0,5 inom Elitserien.


BoL
__________________
Rygga aldrig då jag är totalt usel.

OBS: EJ IRONSIKT!
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 17:05   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Skulle personligen inte spela FBK till det oddset. Främst eftersom Växjö lyft sig på sistone men Elitserien är, som du nämner, en liga där alla slår alla. Skulle vilja ha upp FBK till 1,65 innan spel. Tycker dagens bästa spel är SAIK eller LHC +0,5 inom Elitserien.


BoL
Ja, nae vi får väl se hur det går hörredu.
Men jag anser att Växjö fått många poäng på slutet tack vare hemmaplan.
klockan 21.15 vet vi!
lycka till
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 20:11   #7
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

bra spelat Joemag, idag lekte du rejält med mig
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 21:21   #8
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MisterX Visa inlägg
bra spelat Joemag, idag lekte du rejält med mig
Ibland hittar även en blind höna några frön
__________________
Rygga aldrig då jag är totalt usel.

OBS: EJ IRONSIKT!
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 21:22   #9
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Blev en ganska medioker comeback när jag för några månader sedan sa att det skulle bli ordning på saker och ting. Nu är hur som helst ordning upprättat och jag ska dela lite tänkte jag.

Något annorlunda spelbok/spreadsheet som jag kör den här gången.

Startkassan: 10 000 sek
Limit 100-1000 sek

Där 1000kr (dvs 10%) egentligen är alldeles för högt, men av och till hittar man matcher som man verkligen vill bomba!

I normala fall kommer mina spela ligga mellan 1-6%.


Här för att stanna, håller mitt ord!

/X
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arizto (+1)
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 21:40   #10
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

2013-02-19 04:05NHLAnaheim Ducks vs Columbus Blue Jackets 1 FT 300 1.800


Rek finns upplagd

Senast redigerad av MisterX den 2013-02-19 klockan 21:19.
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 22:00   #11
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Datum: 2013-02-19
Tid: 04:05
Sport: Ishockey
Land: Internationell
Liga: NHL
Match: Anaheim Ducks - Columbus Blue Jackets
Period: ft

Spel:
Insats: 300.00
Odds: 1.800
Bolag: bet365

Motivering:
Quacks mot Blå-stället känns på förhand som en väldigt bra 1.a till 1.80.
Anaheim går riktigt bra just nu, och man verkar äntligen ha fått lite kemi kedjorna emellan. Bröderna Finland må ha ett farligt utgångsdatum, men att Selänne och Koivu slutat prestera, GLÖM!

Man ligger i topp i den interna skytteligan, och lagts plus/minus är fantastikt bra.
Man ser helt enkelt stabila ut.
Lägg där till att man har lirare som Getzlaf,Ryan,Perry Cogliano, ja listan blir lång.


En lista som kan göras betydligt kortare är Columbus offensiva hot(?)
Man tappade lagets stora stjärna Nash, och fick in bl.a Dubinsky och Anisimov.
Uppenbarligen något man trodde kunde ersätta Nash, eller åtminstone stabilisera truppen.

Komiskt nog finns ingen Dubinsky och heller inte Anisimov i nattens lineup.
Båda är i dagsläget skadade och som plåster på såren, är backen Wisnevskiey borta... DET GÅR BRA NU!


Så den lista som imponerar mest, är i ärlighetens namn skadelistan.
Tyutin är väl den spelare som ändå gjort ett positivt intryck, tillsammans med Brassard även om plus/minus statistiken är horibel.


Ja, nu har jag lastat skit över Columbus 9 raka meningar, men det blir inte bättre. Jag anser att Columbus är NHL:s sämsta lag, sen ska man givetvis ha klart för sig att NHL är NHL, därav min lite lägre insats (300sek).

Man ryggar på egen risk, idag tror jag förvisso att ni gör rätt i att följa dehär tåget innan oddset går ner under jorden.

X
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 23:47   #12
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MisterX Visa inlägg
Datum: 2013-02-19
Tid: 04:05
Sport: Ishockey
Land: Internationell
Liga: NHL
Match: Anaheim Ducks - Columbus Blue Jackets
Period: ft

Spel:
Insats: 300.00
Odds: 1.800
Bolag: bet365

Motivering:
Quacks mot Blå-stället känns på förhand som en väldigt bra 1.a till 1.80.
Anaheim går riktigt bra just nu, och man verkar äntligen ha fått lite kemi kedjorna emellan. Bröderna Finland må ha ett farligt utgångsdatum, men att Selänne och Koivu slutat prestera, GLÖM!

Man ligger i topp i den interna skytteligan, och lagts plus/minus är fantastikt bra.
Man ser helt enkelt stabila ut.
Lägg där till att man har lirare som Getzlaf,Ryan,Perry Cogliano, ja listan blir lång.


En lista som kan göras betydligt kortare är Columbus offensiva hot(?)
Man tappade lagets stora stjärna Nash, och fick in bl.a Dubinsky och Anisimov.
Uppenbarligen något man trodde kunde ersätta Nash, eller åtminstone stabilisera truppen.

Komiskt nog finns ingen Dubinsky och heller inte Anisimov i nattens lineup.
Båda är i dagsläget skadade och som plåster på såren, är backen Wisnevskiey borta... DET GÅR BRA NU!


Så den lista som imponerar mest, är i ärlighetens namn skadelistan.
Tyutin är väl den spelare som ändå gjort ett positivt intryck, tillsammans med Brassard även om plus/minus statistiken är horibel.


Ja, nu har jag lastat skit över Columbus 9 raka meningar, men det blir inte bättre. Jag anser att Columbus är NHL:s sämsta lag, sen ska man givetvis ha klart för sig att NHL är NHL, därav min lite lägre insats (300sek).

Man ryggar på egen risk, idag tror jag förvisso att ni gör rätt i att följa dehär tåget innan oddset går ner under jorden.

X
Bra rek men tror att det är ett stort avbräck i och med att Fasth som varit utomordentlig och en stor bidragande faktor till att det har gått så bra för Ducks petas i nattens match. Tror även att Hiller kan vara lite ringrostig direkt efter skada. Lycka till hursom!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-19, 06:10   #13
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ruden Visa inlägg
Bra rek men tror att det är ett stort avbräck i och med att Fasth som varit utomordentlig och en stor bidragande faktor till att det har gått så bra för Ducks petas i nattens match. Tror även att Hiller kan vara lite ringrostig direkt efter skada. Lycka till hursom!
Det hadedu faktiskt en bra poäng i. Blev lite frustrerad när jag såg att anisimov och eisnevskey spelade.. Nu gick ändå spelet hem, skönt!
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-19, 08:22   #14
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 79

X:ets
Stats: 6 - 11 - 0
ROI: 66.35%
Vinstprocent: 35.29%

Standard

2013-02-19 20:45Champions LeaguePorto vs Malaga 1 FT 400 1.910



Spelet för dagen rek kommer, varför de står 2 i insats vet jag inte. Ska hur som helst stå 400sek

Senast redigerad av MisterX den 2013-02-19 klockan 21:40.
MisterX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-19, 08:44   #15
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MisterX Visa inlägg
2013-02-19 20:45Champions LeaguePorto vs Malaga 1 FT 400 1.910



Spelet för dagen rek kommer, varför de står 2 i insats vet jag inte. Ska hur som helst stå 400sek
För att du har skrivit i sheetet att 1u=200:- skulle jag tro!
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td